İnsan öyle bir doluyor ki içinde birikenlerle... Öyle bir anlayanı olmamasını kabulleniyor ki, Duvara karşı konuşmaya bile hasret kalıyor. Bu kısa hikaye bana hayatın, birlikte paylaşılan bir şey olduğunu hatırlattı. Her insan kendi yolunda ve kendi hikayesinde... Tabi ki yollar…devamı