Bu günlerde zorunlu askerliğin 32. Gününde kendimi her şeyin dışında ve uzağında hissediyorum 5 ay sonra hiç bir kuralın önemi kalmayacak ve hayatla yüz yüze baş başa kalacağım Buraya gelmeden gelmek zorunda olduğumu bilmiyor iken yıllarımı nasıl boşa harcağımı düşünüyordum…devamı