İzlediğime pişman değilim ama diğer Sherlock yapımları kadar etkilemedi. Beni sürükleyen ve etkileyen bir dava olmadı dizide. Beğenmek ile vasata bağlamak arasında gitti geldi. Holly Cattle ve Hero Fiennes Tiffin oyunculuk olarak baya iyiydiler. İkinci sezonu beklemem ama izlerim.