Sevemedim. Ya yanlış zamanda okudum ya da bu kitap hiç bana göre değildi. Sürekli bir ergenlik vızıltısı gibiydi. Çeviri muhtemelen başarılı çünkü anadilinden yorumlar okuduğumda da argo bir sokak dili kullanıldığı söylenmiş. Beni çok rahatsız etti karaktere zerre ısınamadım. Türkçe…devamı