Abi ben salak mıyım acaba?? Karşımda bi referans olmadığı sürece resim filan çizemiyorum. Aklımdakileri kağıda dökemiyorum. Resim dersinde hoca herhangi bir şeyi karakalem ile yapın diyo ben mal gibi etrafıma bakıyorum. Evet referans olunca iyi çiziyorum ama olmayınca bi bokta…devamı