Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
stefanshair 6 days ago
Abi ben salak mıyım acaba?? Karşımda bi referans olmadığı sürece resim filan çizemiyorum. Aklımdakileri kağıda dökemiyorum. Resim dersinde hoca herhangi bir şeyi karakalem ile yapın diyo ben mal gibi etrafıma bakıyorum. Evet referans olunca iyi çiziyorum ama olmayınca bi bokta…devamı
user profile picture
dogalandin sen salak değilsin, sadece belki bu dönem aklın fazla doludur zihninin sakinleşmesi gerekiyordur
6d Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (3)
user profile picture
asparavista olsun nolucak sanki referanslı çiz sende nolmuş sanki bakarak çiziyorsan
6d Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (6)