Gerçekten sonunda şok oldum. Ben akıllı katil filmlerini hatta katil değilde yani baş karakterlerin zeki olduğu filmlere hastayım. Filmin beni düşündürmesi, ihtimallere sokması hoşuma gidiyor. Bu filmin gerilimini çok sevdim, o hava güzeldi kesinlikle ilk filmden daha iyiydi sondaki olaylarda…devamı