Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
rofrof 3 days ago
Person of Interest
Jonathan Nolan
69 Gönderi
Bu diziyi dün bitirdim ve açıkçası beklediğimden çok daha fazla etkilendim. Final bölümünü izlerken birkaç kez duygulandığımı hissettim, hatta bazı sahnelerde gözlerim doldu diyebilirim. Çünkü 5 sezon boyunca sadece bir hikâye izlemiyorsun; karakterlerle birlikte yaşıyor, onların kayıplarına üzülüyor, başarılarına seviniyorsun.…devamı
user profile picture
beyazkelebek Herkes bu aralar bu diziyi övüyor
3d Yanıtla like icon