Bu diziyi dün bitirdim ve açıkçası beklediğimden çok daha fazla etkilendim. Final bölümünü izlerken birkaç kez duygulandığımı hissettim, hatta bazı sahnelerde gözlerim doldu diyebilirim. Çünkü 5 sezon boyunca sadece bir hikâye izlemiyorsun; karakterlerle birlikte yaşıyor, onların kayıplarına üzülüyor, başarılarına seviniyorsun.…devamı