mamuttSen seni anlayana mucizesin.. Ben demedim,siz paylaşmışsınız .
1w
1 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
beyazkelebekHer yorgunluk tükenmişlik değildir. Nefessiz kaldığın yerden doğrul.
1w
2 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
theeylulYorulduğunda dinlenmek en doğal hakkın,ama hemen pes etmek yok.Şu an her şey çok karanlık görünüyor olabilir ama geçecek.Her karanlığın güneşi…devamıYorulduğunda dinlenmek en doğal hakkın,ama hemen pes etmek yok.Şu an her şey çok karanlık görünüyor olabilir ama geçecek.Her karanlığın güneşi vardır☀️🩵