Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
visal 6 days ago
Mary ve Max
Adam Elliot
121 Gönderi
Benim için bu filmin en güzel yanı onu mektup arkadaşımla izlemekti. Bazı filmler sadece hikaye anlatmaz, bazen biz de kendi hikayemizi dahil ederiz ve daha da güzelleşir. Dünyada ne kadar insan varsa o kadar da yalnızlık türü olduğunu düşünüyorum. Bazen…devamı
user profile picture
nanayvazovski Ben sonunda çok ağlamıştım ve çok etkilenmiştim sanki hayatın içindenmiş gibi etkileyiciydi baya..
4d 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
goghunsolgecesi Aşırı güzel bir animasyon içinde hemen hemen her duyguyu barındırıyor. Mektup arkadaşınla izlemen de eminim bambaşka bir tecrübedir. Malesef ben…devamı
6d 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)