Ayyy selamlarrrrr Anime izlemeyi cokkk özlemisim.Dün baslayıp az önce bitirdim.Çok tatlı bir animeydi zaten cok kısa 13 bölüm hemencicik izledim.Evrenine dalıp benimde onların buluşmasına katılasım geldi izlerken.Momo ile ruriyi shiipppllledim.Keske olduklarını görseydim.Neyse kısaca tatlis güzel bir anime,tavsiye ederim çizimleri de…devamı