Merhabalar. Bu animeyi sevenler beni bugün pek sevmeyecek sanırım çünkü ben de bu animeyi sevmedim. Yani çok kötü değil, ben 10 üzerinden 5 verdim ama sarmıyor; çok havada kalmış ve saçmaydı. Kız çocuğu tanımadan evine aldı. Yani büyük cesaret,sırf kardeşine…devamı