Sonunda final bölümü çıktı ya ne zamandır bekliyordum . Bu mini dizinin değeri bilinmeli karakterler çok tatlı. Hepsinin dostlukları iyi..hissettiriyordu ta ki bitene kadar. Cane ' e üzülüyordum ya ama sonunda herşey iyi . Her ne kadar gidenleri geri getiremeselerde…devamı