Filmin ilk yarısı boyunca Yanılgı kitabı aklımdan çıkmadı. Kitapla aynı yıllarda geçmesi, çiftin düşüncelerinin ve duygularının bu kadar zıt ve uyumsuz olması kitapla aşırı örtüşüyordu. Kadın aşkın heyecanını, romantizmini ve kelimeleri isterken; erkek, hayattan yorulmuş bir biçimde, aşktan sadece sessizlik…devamı