Hayatta yaşadığın her olay,her duygu ve hata seni sen yapan birer parçadır.Hiçbir duygu kalıcı değildir;hatalarını ve kendini her halinle kabul ettiğinde yüklerinden arınıp hafifleyeceksin🩵
sabanbenBu yüzden hiçbir yanlışımız, pişmanlığımız yok. Geçmişimizden, yaşadıklarımızdan utanmıyor bunlardan ders çıkarıyoruz.