Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
reflectionsze 1 day ago
HOTD SPOİLERRR❗️❗️❗️ dün gece 4 yerine daha makul bir saate gelseydi gece izler uyurdum öyle bekledim sabah uyandık ve kuzenimle daha kahvaltı yapmadan sabah 9 da izlemeye başladık ya bu nası bi bölümdü en kanlı savaş dediler biz bi heyecanlandık…devamı
user profile picture
rforredrock Gemi savaşlari sahneleri harikaydı bence 👌🏻
1d 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
harveyspecterr Yav aq rhaenyayi o kadar mal gosteriyolar ki aglayacam ühü savasmayalim abi savas kotu abi alicent bana yardim edecek abi…devamı
1d Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (4)