HOTD SPOİLERRR❗️❗️❗️ dün gece 4 yerine daha makul bir saate gelseydi gece izler uyurdum öyle bekledim sabah uyandık ve kuzenimle daha kahvaltı yapmadan sabah 9 da izlemeye başladık ya bu nası bi bölümdü en kanlı savaş dediler biz bi heyecanlandık…devamı