Ben yazarın kalemini seviyorum zaten. Ama bence bu kitaptaki üslubu daha hoşuma gitti. Çok kısa bir hikaye ama etkileyiciydi. Farklı bir kültürü tanımak için bir kapı aralığı açıyor. Marul olayına çok şaşırdım gerçekten. Kaç kere tüylerim diken diken oldu hatırlamıyorum.…devamı