Spoiler içeriyor
Baldwin'in editlerini gördüğüm için izlemek istemiştim aslında ama sahneleri o kadar az ki. Savaş sahneleri çok iyiydi bence baya heyecanlıydı. Baldwin'in öldüğü yerde üzüldüm keşke bu kadar erken olmasaydı en azından filmin sonunda filan ölseydi. Kız kardeşinide hiç sevmedim çok…devamı