Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
fhr 1 day ago
Tek başıma restorana da gittim, sinemaya da. Hatta aktarmalı 12 saatlik uçuş bile yaptım. Eskiden en ufak bir yere bile yanımda biri olmadan gidemezdim. Bir mağazada tek başıma gezmek mi? Asla düşünemezdim. Artık bunu istiyorum. Sahte insanları hayatımdan çıkarıyorum; geriye…devamı
user profile picture
beyazkelebek Nasıl başardınız?
1d 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (10)
user profile picture
theeylul En doğrusu
1d 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
gitmek Bende her yere tek başıma giderim ya bundan daha iyi bi şey yok benim için 🌹🌹🌹
1d 2 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)