yirtik_don 1 hour ago Senin Hatan: Londra Charlotte Fassler 4 Gönderi Spoiler içeriyor Ben bu londra serisini orjinalinden daha çok sevdim bilmiyorum orjinalide güzel aslında Neyse bu arada ünideki çocuğun adı neydi unuttum VODAFONE tişörtlü çocuk odak tişörtümdeydi gerçekten