Spoiler içeriyor
Ben bu londra serisini orjinalinden daha çok sevdim bilmiyorum orjinalide güzel aslında Neyse bu arada ünideki çocuğun adı neydi unuttum VODAFONE tişörtlü çocuk odak tişörtümdeydi gerçekten
Çok üzgünüm baba beni hep zor durumda bıraktığın için insanlara muhtaç ettiğin için hep rezil rüsva kepaze olduğumuz için arkamda dağ gibi babam var diyemediğim için çok üzgünüm
Spoiler içeriyor
O kadar güzeldi ki çok safe hissettirdi 90lara gittim geldim hsjdksk Ya ama sonunda ağladım🥹🥹 Türkiyenin en güzel zamanlarıymış ya biz yaşayamadık anne babalarımız yaşadı gerçi bizimkiler anadolunun çorak topraklarında doğup büyüdüler böyle hayatları olmadı ama neyse Off o kadar…devamıO kadar güzeldi ki çok safe hissettirdi 90lara gittim geldim hsjdksk
Ya ama sonunda ağladım🥹🥹
Türkiyenin en güzel zamanlarıymış ya biz yaşayamadık anne babalarımız yaşadı gerçi bizimkiler anadolunun çorak topraklarında doğup büyüdüler böyle hayatları olmadı ama neyse
Off o kadar güzeldi ki renkler şarkılar cıvıl cıvıl
Selin ailesiyle sorunları olan bir kız bir gece yazlık evlerinde ansızın 90’lara uyanıyor ve annesinin fransadaki arkadaşı oluyor kimse çok bir şey sorgulamıyor neyse
Annesinin hayallerini gerçekleştirmesine yardım ediyor babasıyla olan aşkını izliyor
Ve sonunda eve dönüş yolunu bulup geri dönüyor günümüze
Çok güzellerdi be vaktiniz varsa izleyin ben sevdim
Şarkı seçimleri de ayrıca güzeldi günümüz şarkılarından manifest grubu çaldı 90’larda da mustafa sandal sezen vs çaldı çok güzeldi
Kadrosu da çok güzeldi ben onur ve deryanın kimyasını da uyumlu buluyorum alışık olduğumuz yüzlerde vardı farklı yüzlerlede tanıştık
Çok mükemmel bir şey beklemeyin onu da söyleyeyim ama ben sevdim
8/10
Bir de bu film çok bilinmiyor niyeyse adını duyuramamış gibi onun içinde üzüldüm 🥲
Spoiler içeriyor
İzlediğim 500. Film olmuş öncelikle kendisini tebrik ediyorum ardından yorumlamaya geçiyorum Sinemada izledim bugün rahatsız edici ve mide bulandırıcıydı biraz İzlerken kötü hissettim psikolojik olarak neden bilmiyorum Aslında güzel bir filmdi daha fazla uzatsalarmış boka sararmış zaten biraz daha hızlı…devamıİzlediğim 500. Film olmuş öncelikle kendisini tebrik ediyorum ardından yorumlamaya geçiyorum
Sinemada izledim bugün rahatsız edici ve mide bulandırıcıydı biraz
İzlerken kötü hissettim psikolojik olarak neden bilmiyorum
Aslında güzel bir filmdi daha fazla uzatsalarmış boka sararmış zaten biraz daha hızlı ilerleyebilirdi mıy mıy yürüyolar insanı deli edercesine ABİ Bİ DE BU KARAKTERLERDE ŞEY YOK Bİ SES DUYDUM KAÇIYIM SAKLANIYIM YOK TAM TERSİNE ÜSTÜNE GİDİYORLAR
Valla böyle bir yer keşfetsem ertesi güne satılığa çıkarırım o evi ve topuklarım götüme vura vura kaçarım
Mesela şey adam delirdi gibi bir şey oldu terapisti de backroomsa girdikten sonra adamla karşılaştıklarında ben başka birisi sandım adamın vücudunu o canavarın ele geçirdiğini düşünmüştüm ama öyle değilmiş
Birde bunlar kameraman çocuk sevgilisi ve bu siyahi adam girdiklerinde kameraman ölüyor sonra kızla bu siyahi adam farklı yerlere gidip kayboluyorlaradamla kız iletişim kurmaya çalışırken adam kamerayı park ediyor kenara sonra canavar geliyor sonrası yok
ondan sonrasını merak ettim mesela noldu da adam delirdi
Bir de sürekli küçük kız ve annesi vardı sanırım terapistin küçüklüğü orasıyla bir bağlantı kuramadım ama o annesi neydi öyle sesi çok korkunçtu
Bu film de korkutucu değildi sadece gerilimdi çok yüksek sesli bir şeyler olması sebebiyle aniden insan yerinden sıçrıyor onun dışında bir şey yok
Sinema salonunun yaş ortalaması çok düşüktü ortaokullu çocuklarla izledim
Boş bir filmdi bence
Stranger things ve testerenin yapımcıları da yer almış
A24 stüdyosu çıkarmış bu filmi diğer çıkardığı filmlerde bilindik izlediyseniz eğer bilirsiniz pearl ritüel the witch vs vs
Neyseee idare ederdi
PUANIM
6/10
Spoiler içeriyor
Millet o kadar abartmış ki çok korkunç çok korkunç diye önyargıyla izledim hiçte beklediğim gibi korkunç değildi bu arada kız değil erkek saplantılı o böyle ritüel yapıcak kdr abartmasaydı sevgisini ya da aşkını ya da saplantısını her neyse bunlar olmayacaktı…devamıMillet o kadar abartmış ki çok korkunç çok korkunç diye önyargıyla izledim hiçte beklediğim gibi korkunç değildi bu arada kız değil erkek saplantılı o böyle ritüel yapıcak kdr abartmasaydı sevgisini ya da aşkını ya da saplantısını her neyse bunlar olmayacaktı gerizekalı herif onun yüzünden üç kişi öldü ya
Filmde korkunç olan şey bence kızın hızlı hareketleriydi genel olarak sadece onun değil gerici anlarda hızlı hareket ediyorlardı o korkunçtu yani o da bi anda olduğu için
Kız bu arada çok güzeldi bi de filmin sonunda üzüldüm ya kalakaldı öylece
Bir de şey etkileyiciydi uyuyordu ama aslında kız uyanıkmış içindeki cinvari şey uyuyormuş o uyanmadan beni öldür dedi ben seninle hiç sevişmedim o sevişti dedi GERİZEKALI BEYİNSİZ ÇOCUK GURUR YAPTI benimle beraber olmakta ne vardı neden beni istemedin dercesine aptal bari orada öldürseydin
Birdee sarahtı sanırım kızın adı kabul mektubu almış ya öldükten sonra çocuk açtı ona da üzüldüm yaa😭
Film güzeldi bence İZLENÜR
PUANIM 6,5/10
Spoiler içeriyor
Konusu çok farklı ve çok güzeldi ölümden sonraki hayattan bahsediyor orada da farklı dünyalar var ve birini seçip sonsuza kadar o dünyada kalıyorsun istemezsen de o dünyalara gitmeden önce uğradıkları yerde çalışıyorsun ahiret koordinatörü (buna çok gülmüştüm AK) ya da…devamıKonusu çok farklı ve çok güzeldi ölümden sonraki hayattan bahsediyor orada da farklı dünyalar var ve birini seçip sonsuza kadar o dünyada kalıyorsun istemezsen de o dünyalara gitmeden önce uğradıkları yerde çalışıyorsun ahiret koordinatörü (buna çok gülmüştüm AK) ya da herhangi bir meslekte
Filmde de şöyle bir şey oluyor kadın ölüyor fakat ilk kocası ve ikinci kocası arasında seçim yapması gerekiyor ilk kocası savaşta ölmüş ve o bekleme yerinde 67 yıl kadını beklemiş diğer kocasıyla da işte bir ömür geçirmiş çocukları olmuş vs
Aptal karı seçim yapamıyor VE İZLEYİCİLERİ DELİ EDİYOR ÇOK SÖVDÜM
İlk başta baya mücadele ediyor iki kocasıda kendisiyle bir dünyaya gitmeleri için neyse
Ayrıca sen kimsin de koca koca adamlar senin için uğraşıyor aptal karı
Neyse sonra ikinci koca diyor ki SEN NEREDE MUTLU OLACAKSAN ORAYA GİT
Öbür türlü bu kadın muhtemelen seçim yapamayacaktı
Neyse sonra kadın ilk kocasıyla bir dünyaya gidiyor
Sonra mal olduğu için canı sıkılıyor halbuki ilk kocasıyla yaşayamadığı hayatı yaşamaya gitmişti
Sonra orada ilk kocasını sıçılmış bok gibi bırakıp o dünyadan çıkıyor kaçıyor ikinci kocasının yanına gidiyor gerçekte beraber yaşadıkları dünyaya yakın bir ahiret seçip ona gidiyorlar
AMA ŞİMDİ YAZIK DEĞİL Mİ İLK KOCASI 67 YIL beklemiş seni sende mal gibi tek başına bırakıp gidiyorsun adamı
Keşke kadın başka bir yere adamların ikisi başka bir yere gitselerdi adamlar başta iyi anlaşamadılar ama sonra iyi dost oldular
Kadını siktir edip beraber yaşayabilirlerdi
Abi zaten dünyada berabermişsin bari ahirette yeni yerlere yelken açın
NEYSE YİNE DE KONUSU ALIŞIK OLDUĞUMUZUN DIŞINDAYDI VE GÜZELDİ HER NE KDR KADINA GICIK OLSAM DA BEĞENDİM
PUANIM 7,5/10 İZLENÜÜRR
Spoiler içeriyor
İlginç bir filmdi ne anlattı ne anladım bilmiyorum sadece geçmişte insanların cehaletinden bahsetti yok sen cadısın yok o cadı bilmem ne sonu daha da garipti keçinin konuşması bana komik geldi orada güldüm ama son kısımları cadıların ayin yaptığı yerler falan…devamıİlginç bir filmdi ne anlattı ne anladım bilmiyorum sadece geçmişte insanların cehaletinden bahsetti yok sen cadısın yok o cadı bilmem ne sonu daha da garipti keçinin konuşması bana komik geldi orada güldüm ama son kısımları cadıların ayin yaptığı yerler falan gericiydi baya gerilim filmi olmuş sesini kısıp erik dalı açtım ASLINDA HER ŞEY SESTEN KAYNAKLI
3/10
Her erkeğin ömründe en az bir kez izlemesi gereken bir film Aslında hepsi bir kere izlese dünya çok farklı bir yer olabilir Neyse güzeldi çok uzatmadılar anlatmak istedikleri şey çok netti Ama biraz sıkıcı buldum ee yani diyor insan yani…devamıHer erkeğin ömründe en az bir kez izlemesi gereken bir film
Aslında hepsi bir kere izlese dünya çok farklı bir yer olabilir
Neyse güzeldi çok uzatmadılar anlatmak istedikleri şey çok netti
Ama biraz sıkıcı buldum ee yani diyor insan yani tam bir konu yok gibi var ama yok gibi neyse güzeldi yine 6/10
Bu filmi erkeklere adıyorum…
Spoiler içeriyor
İnsanların ne ilginç fantezileri var fantezi mi denir manyaklık mı denir bilemiyorum. O değilde nejat işler ve vazgeçilmez çizgili gömleği yine Adamları işinden ettiniz salaklar yaa Ben filiz ve fıratı çok haksız buluyorum onların özür dilemesi lazımdı adamları işlerinden ettiler…devamıİnsanların ne ilginç fantezileri var fantezi mi denir manyaklık mı denir bilemiyorum.
O değilde nejat işler ve vazgeçilmez çizgili gömleği yine
Adamları işinden ettiniz salaklar yaa
Ben filiz ve fıratı çok haksız buluyorum onların özür dilemesi lazımdı adamları işlerinden ettiler tamam dumanında yaptığı hareketler çok sağlıklı değil ama
O değilde bi de yaşlı kadın vardı ya anne o da bi garip.
Bu dumanla kınalının hayatlarını merak ettim geçmişlerini falan gizli kalmış gizemli şeyleri vardı yani.
Cahillik mutluluk getiriyor bazen bir şeyleri bilmemek en güzeli.
Bir de son olarak Deniz Işın çok güzel bir kadın ya
8/10
İstanbulda yaşayan sikindiriklere…