Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
tutestam 18 hours ago
Ağlamak istiyorum...Çok yoruldum biliyor musunuz.Kendimden, düşüncelerimden, karanlıgımdan... Nefes alamıyor gibi hissediyorum. Boğazım da bir dügüm var..Ne hissedicemi şaşırdım.. Okulda onların yanında düşünmeyi bırakıyorum gülüyorum hiç bir şeyi düşünmüyorum çok mutluyum sanıyorlar ama hiçte öyle değil ayrılır ayrılmaz bazen orda da…devamı
user profile picture
vaeylia Evet bazen her şey yorucu, duygular olaylar insanlar çevre her şey… yorulmak çok doğal bir şey. Yetersiz hissetmek, kötü biriymiş…devamı
18h 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
zeynouscuk An ın aslında senin hissettiğin gibi olmadığını düşün anlar a biz değer veriyoruz ya o değerin aslında yanlış olduğunu farz…devamı
18h 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
theeylul Kendini 'yetersiz ve güçsüz' biri olarak görme ne olur.Bu hissettiklerin senin kötü bir arkadaş veya başarısız bir insan olduğunu değil,…devamı
18h 2 beğeni Yanıtla like icon