Beklentim olmadan açtım ve akıp gitti. Ofansif mizahını sevdim, siyasi tarafını başarılı buldum. Yer yer durağanlaşsa da not ettiğim şakalar bile kalitesini belli ediyor. Yapılan bazı şakalar iyi olsa bile bağlarken sorun yaşanmış. Giriş ve gelişmeyi kötü bulsam da sonuca…devamı