hiç tanimasam bile birilerinin mutlu olduğunu, güzel bı haber aldığını okuyunca seviniyorum. sözün özü buraya sevinçlerinizi de yazın arkadaşlar yüzde doksani derdini dokmeye geliyor
yumurta vakasına güncelleme: sanırım ben yaktigim için tadı hala cok güzel ezine peyniriyle biberin arasında sakince yememi bekliyor ve gönül koymamış demem o ki yumurtayı yenilmez hale getirmek öyle her yiğidin harcı değilmiş
gece ikiye doğru evimizdeki propolisten rahatsız olarak babannemin evinde uyumaya gelip "bu gece burada olmayı hiç hayal etmezdim" diye düşünüyorum. işin ilginç yanı bu gece burada olmak bana iyi ya da kötü hiçbir şey hissettirmiyor. sadece şaşırıyorum. sonra "gelecek sene…devamıgece ikiye doğru evimizdeki propolisten rahatsız olarak babannemin evinde uyumaya gelip "bu gece burada olmayı hiç hayal etmezdim" diye düşünüyorum. işin ilginç yanı bu gece burada olmak bana iyi ya da kötü hiçbir şey hissettirmiyor. sadece şaşırıyorum. sonra "gelecek sene bugün nerede olacağım acaba" diye düşünüyorum. hayatım son bir senedir nereye akacağını kestiremediğim bir sel gibi akıyor. elhamdülillah, kalbim huzur dolu çünkü Rabbime güveniyorum. benim için güzel bir planı olduğundan, bu planın beni çok memnun edeceğinden, hayallerimden de güzel bir kaderi bana takdir edeceğinden şüphem yok. neden yok? çünkü halihazırda bana başta sağlık olmak üzere pek çok nimet lutfediyor ve şükrettikçe artıracağından bahsediyor. şükrediyorum ve gerçekten de artırıyor. o halde ben neden endişe edeyim, neden yarın için kaygılanayım? yapmam gereken şey çok basit; çalışmak ve şükretmek. gerisi O'nun takdiri. ve benim nasıl memnun olacağımı benden iyi bilen, her şeye gücü yeten de O. O'na güveniyorum, sözünü dinliyorum ve keyfime bakıyorum. elhamdülillah 💚
normod neden bu kadar pahalı? tasarımları öyle üst düzey değil bence gayet sıradan modelleri var, kalitesinden anlayamadığım için fiyatının değip değmediğini merak ediyorum
randevuma yetişmek için koştur koştur nüfus müdürlüğüne gittim, yanlış nüfus müdürlüğünden randevu almışım :) madem yetişemedim o zaman biyometrik vesikalık çektireyim dedim, 8 tanesi 400'e şimdiye kadar çektirdiklerimden en iyisi olan gıcır gıcır vesikalıklarımı aldım eve döndüm. hava çoook güzel…devamırandevuma yetişmek için koştur koştur nüfus müdürlüğüne gittim, yanlış nüfus müdürlüğünden randevu almışım :) madem yetişemedim o zaman biyometrik vesikalık çektireyim dedim, 8 tanesi 400'e şimdiye kadar çektirdiklerimden en iyisi olan gıcır gıcır vesikalıklarımı aldım eve döndüm. hava çoook güzel vee ben de öyle 🫰🏻