peramesken 19 hours ago hiç tanimasam bile birilerinin mutlu olduğunu, güzel bı haber aldığını okuyunca seviniyorum. sözün özü buraya sevinçlerinizi de yazın arkadaşlar yüzde doksani derdini dokmeye geliyor