lan biz İLK SEZONDA NE İZLEDİK ASSSIRI EGLENİYORUM o kadar egleniyorum ki yorum yapmak yerine izlemeye devam edicem siz oyle düsünün bu kadar daha cringe genclik eglenceli bisi izlememistim dizide 1 tane normal insan yok bayildim.
Spoiler içeriyor
karı senin için ayak parmağını koparsın sen karıyı dügünde dügün konusmanı yaptıktan sonra terk et başladık yine mal erkeklerin mahvettigi dunyalardan derrrken ilk defa mahvetmekle iyi bir seye yolastı ne diyeyim ayak parmagın kopsun senin nicky dizi BAYA BAYA iyiyydi…devamıkarı senin için ayak parmağını koparsın sen karıyı dügünde dügün konusmanı yaptıktan sonra terk et başladık yine mal erkeklerin mahvettigi dunyalardan derrrken ilk defa mahvetmekle iyi bir seye yolastı ne diyeyim ayak parmagın kopsun senin nicky dizi BAYA BAYA iyiyydi netflix devamm
dızcı kemale üzüldüm kitaptan bagimsiz füsun karakteri sonda cok bocaladi asiri karmasik bi karakter iliskisi vardi su an yazmak icin yeteri kadar iyi hissettigimi de düsünmüyorum ama uzun uzun yazmak icin geri gelecegim dizi guzeldi 10/10
Spoiler içeriyor
of bu diziyi nası bu kadar romantize edebilirsiniz cocugu asiri sevdigimden bitirdim valla asırı sinir bozucuydu sonda birinin ölcegine okeylendik ta bastan da kızım bi bıraksaydın da babamiza dava acicaktik dansci olacaktik globale acilip dunyayi sarsicaktik daha cok sinirlendim kız…devamıof bu diziyi nası bu kadar romantize edebilirsiniz cocugu asiri sevdigimden bitirdim valla asırı sinir bozucuydu sonda birinin ölcegine okeylendik ta bastan da kızım bi bıraksaydın da babamiza dava acicaktik dansci olacaktik globale acilip dunyayi sarsicaktik daha cok sinirlendim kız assssiri pasif kalmis sarisinla bizim cocugun daha cok gideri vardi bence cocuk da kıza metroda aglama artık diye bagirdigi yere kadar okeydi sonra gozumden dustu hani sen benim kotu yıkık oldugum anda yanimda durmayacaksan neden manitamsin aw oldum kiz korkmus belli ki aglarken sarilip sakinlestirecegine bi de bagiriyosun aptal hangi travmasinin tetiklendigi inanin umurumda degil cocuk ölmeseydi bile bunlarin gideri yoktu bence evet kiz ayrildiktan sonra cocugun surekli onu düsünmesi aglamasi falan etkiledi dedim belki? ama gittin onca zaman sonra gordun bulustun opustun aksamın o saati oglani nasi gonderdin kizim ya valla dellendirdi biraz daha sorunsuz iyi bi cift olsalardi cocugun ölümüne üzülebilirdim ama cok etkilemedi ben genelde geride kalana cok uzulurum bunda nedense uzulemedim hani sarisin cocugun yazdigi mutlu sonda bile cocuk kafa travması geciriyo beyni siliniyo aq bu nasi mutlu son valla insanin dirilip kitaba telif cezasi atasi geliyo cok konustum 4/10 ama 4 puan sadece basrol cocuga 🩶