Yeşilçam'ı seven ve özellikle 50 yaş üstü kuşağın çocukluğunda iz bırakan Adile Naşit'i özleyen biri için film kesinlikle izlenir. Ancak beklentiyi "mükemmel biyografi filmi" seviyesine çıkarmamak lazım. Daha çok, sevdiğin bir aile büyüğünün hayat hikâyesini dinliyormuşsun hissi veriyor. Bazı sahnelerde…devamı