Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
(@)
Joined at
Followers Following
Post
Movie
Serie
Book
thelostlibrary 6 months ago
İçinde bir şeylerin yavaş yavaş söndüğünü hissedersin ama adını koyamazsın; çünkü acı bile yorulmuştur artık. Ne ağlayabiliyorsun ne de toparlanabiliyorsun, ikisinin arasında sıkışmış bir sessizlik var. Herkes “geçer” derken senin içinden geçen tek şey şudur: geçmeyen şeyler de var. Zaman,…devamı
thelostlibrary 6 months ago
Ne kadar mantıkla yaklaşsan da, ne kadar “tamam artık” desen de bazı şeyler çözülmüyor; çünkü mesele çözmek değil, kabullenmek. İçindeki düğüm öyle ustaca atılmış ki çekiştirdikçe daha da sıkılaşıyor. En can acıtan tarafı da umut vermemesi: “belki” demiyor, “olur” demiyor.…devamı
thelostlibrary 6 months ago
Bazen insan neye üzüldüğünü bile tam söyleyemez; sadece içi ağırlaşır. Bir şey eksilmiştir ama adı yoktur, sebebi net değildir. Kalbin bir köşesinde sessizce bekleyen o his, konuşmaz ama hep oradadır. Gülüşlerin arasına sızar, geceleri durup durup kendini hatırlatır. Duygular böyle…devamı
thelostlibrary 6 months ago
İnsan bazen vazgeçmez aslında; sadece hevesi elinden alınır. Daha sevinmeye fırsat bulamadan, kalbi “olacak” diye attığı yerde durdurulur. Kırılan şey hayal değildir, çünkü hayal kurmak cesaret isterdi; bu, daha çok içinden taşan bir isteğin boğulmasıdır. Kimse fark etmez o anı,…devamı
thelostlibrary 6 months ago
Bazı hevesler vardır; gerçekleşmediğinde sadece hayal kırıklığı bırakmaz, insanın içinden sessizce bir şey koparır. Daha başlamadan bitmiş bir mutluluğun yasını tutarsın ve buna kimse ad koymaz. Çünkü ortada yaşanmış bir şey yoktur, ama acısı fazlasıyla gerçektir. İnsan en çok da…devamı
thelostlibrary 6 months ago
" Vardır bir nedeni, Öyle bir nedendir ki, senden başka çarem yoktur sevgili avukat tek yolum, tek çarem, tek umudum, tek özgürlüğüm sensindir." "Vardır bir izi, Öyle bir izdir ki geçmemiştir hiç." "Vardır bir lekesi, Uğruna savaş çıkartılır." "Vardır bir…devamı
thelostlibrary 6 months ago
Heves, boğazıma düğümlenmiş bir lokma gibi kaldı; ne yutabildim ne tükürebildim. Sevinmeye hazırlanmıştım, içimde yer açmıştım hatta… ama olmadı. Olmayınca da insan sadece vazgeçmiyor, kendinden bir parça eksiliyor. Kimse fark etmiyor o eksilmeyi; gülüyorsun, konuşuyorsun, normalmiş gibi. Oysa içimde, daha…devamı