Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
(@)
Joined at
Followers Following
Post
Movie
Serie
Book
aleran 2 years ago
Bir Kalbin Çöküşü
Stefan Zweig
28 Gönderi
-Sadece kendim için ölmüş olacağım,sadece kendim için...Çünkü diğerleri için zaten ölüyüm. -Bir kalbi temelinden sarsmak için kader her zaman sillesini vurmaya,sertçe müdahale gücüne gerek duymaz;aksine,asıl sudan sebeplerden yıkım üretmek onun zapt edilemez yaratma hevesini kamçılar. -Ama zaten benimkiler hakkında ne…devamı
aleran 2 years ago
Ölüler Konuşamaz
Dilara Keskin
13 Gönderi
Spoiler içeriyor Alper,bahçede bir adım attı.Çevresindeki herkes koşuştururken o öylece durdu ve yağmur damlalarını hissetti. Bir yerde duymuştu:Eğer iyi biri ölüme kavuşuyorsa o şehir yas tutar ve ağlar. İstanbul,bu gece Gökçe için ağlıyordu. Alper,gökyüzüne baktı ve İstanbul'la birlikte ağladı --- -Ne istediğine…devamı
aleran 2 years ago
Göz
Stephen King
19 Gönderi
7/10 Şimdi bu benim okuduğum ilk korku romanı ve de Stephen KING romanı bu yüzden bazı şeylerin bana güzel gelmesinin çok normal olduğunu düşünüyorum.Bu kitap hakkındaki bir çok yorumu okudum ve hepsi KING'in ilk romanı olduğunun belli olduğundan bahsediyordu. Bence…devamı
aleran 2 years ago
Kutup Yıldızı 1
Mehtap Fırat
5 Gönderi
5/10 Öncelikle hepinize selam. Bu kitabın olabildiğince 'bana' saçma geldiğini söylemeden edemeyeceğim. Genelde wattpadvari, wattpad kitaplarını okumayı severim. Başlarda güzel gidiyordu zaten ancak kitabın son 200 sayfası falan 2015 watty oldugunu belli etti (öyle mi bilmiyorum ama bana öyle geliyor.)…devamı
aleran 2 years ago
Küçük Kara Balık
Samed Behrengi
50 Gönderi
10/10 "Şimdi artık ölüm korkutmuyor beni,ama yaşadıkça onu arayacak değilim.Ölümle karşı karşıya gelince,ki bu sık sık oluyor,kaçınılmaz bir gerçekle yüz yüze gelmiş olacağım.Önemli olan bu değil.Önemli olan benim yaşamımın ya da ölümümün başkaları üzerinde bırakacağı etkidir..." Böyle alttan alttan gönderme…devamı
aleran 2 years ago
Kitaplardan Korkan Çocuk
Susanna Tamaro
2 Gönderi
Spoiler içeriyor 10/10 Kitap ismi ilgimi çektiği için başlayayım dedim 10 dakika olmadan bitirdim.Çocuk kitabıydı zaten. İsminden de anlayacağınız üzere kitaplardan korkan bir çocuğumuz var.Bir gün ailesinin 'kitap oku' dayatmalarına dayanamıyor ve evden kaçmaya karar veriyor ama henüz 8 yaşında.Bulduğu parka girip…devamı
aleran 2 years ago
Şeytanın Çırağı
Şiro Hamao
34 Gönderi
10/10 Kitap aşırı akıcıydı.Tek oturuşta bitirdim desem yeridir. Japon edebiyatına başlamak için uygun bir kitap olabilir.Herkes Osamu Dazai ile başlayacak diye bir şey yok sonuçta. Başkaları kitaba 10 puan vermeyebilir.Bana göre kitap akıcıysa ve eğer okurken sıkılmıyorsam 10 puanlıktır benim…devamı