Uzun bir süre sonra bir film ile buradayım. Dönüşümü ikonik bir Katherine Heigl filmi ile yaptığımı düşünüyorum. Ben bu filmi gerçekten çok sevdim. Tam kafa dağıtmalık, tatlı ve romantik bir filmdi. İzlerken insanı yormayan, yüzünde küçük bir gülümseme bırakan yapımlardan…devamı