Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
Enes Can (@kurgusalherif)
İce Americano içiyorum bu arada
Joined at October 2020
555 Followers 534 Following
68
Post
509
Movie
2
Serie
68
Book
kurgusalherif 2 months ago
The Sopranos
David Chase
49 Gönderi
Sopranos izliyorum.İnstagramda kesitlerini görünce ilgimi çekmişti.Öyle başladım.4.sezon bitmek üzere.Baya iyi dizi.Dayanamadım bitirmeden yorum yapayım dedim.Büyük ihtimal favori dizim olacak. Mafya filmlerine ve psikolojiye ilgisi olanlara öneririm.Bence Tony Soprano Walter White'den daha kötü bir karakter.Rahmetli sanki rol yapmıyor da gerçekten mafyaymış…devamı
kurgusalherif 2 months ago
TEMEL İÇ DÖKÜMÜ Kendinizi psikolojik iyi oluşunuz için ne yapıyorsunuz?Hiç düşündünüz mü bunun üzerine? Mesela ben hava iyiyse ki şu aralar çok güzel çıkar dolaşırım yaşadığım muhiti.Bir şeyler atıştırırım.Doğal ormanlık alanlara gidip kendimi dinler,doğayla iç içe olurum.Çok stresliysem soğuk suyla…devamı
kurgusalherif 2 months ago
Savaş Üstüne Savaş
Paul Thomas Anderson
60 Gönderi
Irkçılık temalı yeni nesil saçma bir film.Oscar verdikleri filme bak.Amerika'yı boş bir şekilde eleştiriyor.Herhalde o yüzden aldı oscar.Seksist espriler falan.En sevdiğin vajina tipi ne falan.Bomboş bir senaryo için iki buçuk saat film yapmışlar.Hiç beğenmedim.Beyaz Tv'de yayınlanan filmler bile daha iyi.Kadroya…devamı
kurgusalherif 4 months ago
Bir Delinin Anı Defteri - Palto - Burun - Petersburg Öyküleri ve Fayton
Nikolay Vasilyeviç Gogol
16 Gönderi
Rus edebiyatına başlamayı düşünenlere önerim bu kitapla başlayabilirsiniz.5 öyküden oluşan tatlı bir eser.Gogol'un Paltosunu duymuşsunuzdur zaten.Rus Edebiyatı için bu öykünün ne kadar önemli olduğunu Dostoyevski şöyle belirtir:"Hepimiz Gogol'un Paltosundan çıktık"demiştir.Benim en beğendiğim öyküler Portre,Palto,Burun'du.İyi okumalar herkese :)
kurgusalherif 1 year ago
Deadpool & Wolverine
Shawn Levy
109 Gönderi
Marvel filmlerini çok seven birisi değilim. Ama ilk iki filmi çok sevmiştim.Fakat bu filmi hiç beğenmedim.Resmen senaryoyu oradan buradan toplayarak yazmışlar.(Mad Max ve Fantastik Dörtlü göndermesi).Büyük hayal kırıklığına uğradım.Bu kadar kötü olduğunu bilsem hayatta gitmezdim. Paralel evrenin içine etmişler.Spiderman'ı yapıp…devamı