Ben bu filmi beğenmeyenlerdenim. Hikayesini, yönetmeliğine, oyunculukları ve dublajı oldukça kötü buldum. Niyesini gelelim Hikayesini kötü bulmamdaki sebep politik bir film olması değil aksine politik hikayeleri eleştirmeyi severim ancak burada Türk sinemasının yaptığı en büyük hatalardan birisi suçu meşrulaştırmak. Suçlu…devamı