1. sezonu gelmiş geçmiş en iyi dizilerden biri olması için yeterli bence💫..edit : başrolün gerçek hayatta gay olduğunu öğrendiğimde biraz yıkılmış olabilirim zira kendisine az biraz aşıktım dnjfj ama olsun hala favorim..
sezai94_07Oha ciddi mi bu scorfireld gay mi İlk iki sezon hariç gerisi çok da iyi degilsi özellikle son sezon çöp…devamıOha ciddi mi bu scorfireld gay mi
İlk iki sezon hariç gerisi çok da iyi degilsi özellikle son sezon çöp cekilmese daha iyi olurdu