Kendimi çok yordum yine bugün olmucak düşük alıyom yapamıcam diye diye enerjim kalmadı.. meğer ne enerji yiyormuş..
kaygiliyildiz"yapamayacağım" diye kendine kodlarsan gerçekten yapamazsın. tecrübeyle sabit. kaygılarını çok iyi anlıyorum. ama istediğin şeylere emin adımlarla ve büyük bir…devamı"yapamayacağım" diye kendine kodlarsan gerçekten yapamazsın. tecrübeyle sabit. kaygılarını çok iyi anlıyorum. ama istediğin şeylere emin adımlarla ve büyük bir cesaretle gitmelisin ki istendiğini bilmeli. kolaylık diliyorum bolca. umarım her şey en güzel şekilde gönlünce olur. 🤍