Film gerçekten çok güzeldi ve artık Shakespeare'den nefret ediyorum gibi. Çoğu kişi son sahnede baya ağlamıştı müziğin de etkisi var tabii.Ama ben Hamnet'in öldüğü sahnede kendime gelemedim resmen. Filmin sonuna kadar ağladım diyebilirim yani. Zaten bitirdikten sonra ayılamadım beni biraz…devamı