Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
stefanshair 3 weeks ago
Hamnet
Chloé Zhao
157 Gönderi
Film gerçekten çok güzeldi ve artık Shakespeare'den nefret ediyorum gibi. Çoğu kişi son sahnede baya ağlamıştı müziğin de etkisi var tabii.Ama ben Hamnet'in öldüğü sahnede kendime gelemedim resmen. Filmin sonuna kadar ağladım diyebilirim yani. Zaten bitirdikten sonra ayılamadım beni biraz…devamı
user profile picture
sezai94_07 Biz mi odunuz siz mi çok duygusalsiniz ben bir film de nedense hiç aglamadım
3w Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (3)
user profile picture
vivalavidaaa Yiaa oyunculuklar aşırı iyiydi, özellikle hamnet karakterinin
3w 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)
user profile picture
io2lilyy spoiler içeriyor olarak paylasmalisinn
3w Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (3)