"Efendimiz size bir şey söyleyeyim mi, bu dünyanın hiç tadı kalmadı." Uzun süredir işten güçten ve hastalıktan vakit bulup doğru düzgün kitap okuyamıyordum. Neyseki yine Yaşar Kemal yetişti imdadıma. O kadar keyifliydi ki dün hiç elimden bırakmadan tüm kitabı bitirdim.…devamı