Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
duygusal1kedi 2 weeks ago
Eskiden bi derdim oldugunda bi sıkıntım oldugunda hep birilerini arardim anlatmak icin dertlesmek icin. Konusma ihtiyaci hissederdim herhangi birisiyle. Artik o da yok. Kimseye bir seyi anlatamıyorum eskisi gibi. Sadece en guvendigim kisilere anlatıyorum. O da 1 2 kisi zaten.…devamı
user profile picture
sakinlestim Bunun bir ilerisi kendine bile anlatmamak oluyor sonra bir yerden patlak veriyor psikolojide de buna bastırılmış duygular deniliyor galiba öyle
2w Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (3)
user profile picture
elimdebirkalem Su an en iyisini yapiyorsun bence. Bikac guvendigin kisi yeterli
2w 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
fhr Gerçekten birilerine bir şeyler anlatmak çok yorucu
2w 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
yokoylebise 12 az mı alo
2w Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (7)