Eskiden bi derdim oldugunda bi sıkıntım oldugunda hep birilerini arardim anlatmak icin dertlesmek icin. Konusma ihtiyaci hissederdim herhangi birisiyle. Artik o da yok. Kimseye bir seyi anlatamıyorum eskisi gibi. Sadece en guvendigim kisilere anlatıyorum. O da 1 2 kisi zaten.…devamı