Kiz olmak cok zor ama o kadar güzel ki.. 2 saat aglayarak overthinkledim ama yarinki kombinim kafamda cok guzel oldugu icin hayat cok guzel ve yasamaya deger bence
alazsuGeçen ansızın aynaya bakarken ben de aynısını düşündüm... GOD I LOVE BEING A WOMAN. Her şeyi romantize etmek, etekler, en…devamıGeçen ansızın aynaya bakarken ben de aynısını düşündüm... GOD I LOVE BEING A WOMAN. Her şeyi romantize etmek, etekler, en sevdiğin renkteki öhöm mor far, pembe ruj, romcom filmler, kız dizileri, barbie filmleri, OJE, oyuncak bebekler, pelus oyuncaklar... bunlar olmadan bir dünya düşünemiyorum
1w
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
medissGece düşündüğüm kombinler sabah asla hayal ettiğim gibi olmuyor:(