"Bi insanın alabileceği en radikal karar. Vaktiyle hayatta kalabilmek için kuşandığı personadan vazgeçebilmesidir." Yazmış burdan biri. Bu söz beni fena vurdu.
Bugün şiir gecesine katıldım aşırı güzeldi. Yaşadığımı hissettim hayatımda eksik olan buymuş işte! (Of bu farkındalıklara hep varıp sanki hiç yaşamamışım gibi hislenmem.. Sanki amerikayı her defasında keşfediyorum)