Huysuzluk ediyorsun diyor içimden bir ses Kendimi kendimden de tenhalara gizlerim Sır kalsın taşıdığım heybemde bulduklarım Ben aşkı cehenneme atıp da temizlerim Beni kim çıkaracak tahtına süleymanın...
Kaç kere izlediğimi unuttum. Bu film, kült olmayı sonuna kadar hak ediyor. Şimdilerde böyle bir filmin senaryosu yazılsa bile, bu kadar iyi oynanabileceğini zannetmiyorum. Gereksiz çıplaklığın ve sapkınlığın olmadığı; senaryonun ve oyunculuğun ön planda olduğu bir yapım. Konuya önem veren,…devamıKaç kere izlediğimi unuttum. Bu film, kült olmayı sonuna kadar hak ediyor. Şimdilerde böyle bir filmin senaryosu yazılsa bile, bu kadar iyi oynanabileceğini zannetmiyorum. Gereksiz çıplaklığın ve sapkınlığın olmadığı; senaryonun ve oyunculuğun ön planda olduğu bir yapım. Konuya önem veren, "aman beni sıkmasın, daraltmasın" diyen zevksiz insanlar izlemesin. Mutlaka izleyin ve çocuklarınıza da izletin; bir karakterin nasıl inşa edildiğini ve nasıl yaşadığını öğrensinler.
Uzun yıllar sonra efsane geri döndü ama pek bir tat bırakmadı Tek artı yönü efsane kadronun dönüşü ve güncel filmlerin ve dizilerin parodileriydi Senaryo oldukça özensiz şekilde yazılmış Tembel bir senaryo yazımı söz konusu Çoğu filmlerin parodisi aynı çekilmiş bir…devamıUzun yıllar sonra efsane geri döndü ama pek bir tat bırakmadı Tek artı yönü efsane kadronun dönüşü ve güncel filmlerin ve dizilerin parodileriydi Senaryo oldukça özensiz şekilde yazılmış Tembel bir senaryo yazımı söz konusu Çoğu filmlerin parodisi aynı çekilmiş bir özgünlük katılmamış Sonuç olarak Film vasat olsa da efsaneyi tekrar izlemek güzeldi Wazzzuuuup 😄
Niyet ettim Allah'ım senin rızan için Mirgün Cabas'lı Can Koaznoğlu'lu Nereden Başlasam'ın tüm bölümlerini izlemeye. (Bir cihaza 100 indirme sınırı vermesi pek iyi olmadımsadece ya)
Spoiler içeriyor
Dizi güzel harika falan tamam eyvallah ama partner ile çok az yer var,16 bölümde bide başröl hep dayak yiyor sdamcağız öldü ya dayak yemekten.Yani övüceğim başrölün yakışıklılığı olur açıpta izleyenebilecek bir dizide değil.;/
"Yalnızlıklar, koşuşturmalar, mesafeler ve farklı şeylere yüklenen farklı anlamlar... Kısacası şehir insanının metropol yaşantısı. Küçük insanların sessiz hüznünü okutmayı ve hissettirmeyi iyi beceriyor Kavukçu. Diğer kitaplarında da olduğu gibi Karanlığın Renginde'de yaşantımıza, yani en yakınımıza farklı bir pencereden bakmamızı sağlıyor.…devamı"Yalnızlıklar, koşuşturmalar, mesafeler ve farklı şeylere yüklenen farklı anlamlar... Kısacası şehir insanının metropol yaşantısı. Küçük insanların sessiz hüznünü okutmayı ve hissettirmeyi iyi beceriyor Kavukçu. Diğer kitaplarında da olduğu gibi Karanlığın Renginde'de yaşantımıza, yani en yakınımıza farklı bir pencereden bakmamızı sağlıyor. Seviyorum Kavukçu'nun içe dönük, kırılgan kalemini. Beni benle baş başa bıraktığından mı yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum ama bedenime huzur veriyor, ruhumu okşuyor."
Film hakkında pek söz söylemeye gerek duymuyorum, sayılı güzel Türk filmlerinden biri ve ben oldukça beğendim. Ablamla beraber izledik, ablam izlerken ağladı. 😄 Sanırım kendisi fazla duygusal, bence film o kadar duygusal değildi. Bu filmde şu hoştu, çok ağır bir…devamıFilm hakkında pek söz söylemeye gerek duymuyorum, sayılı güzel Türk filmlerinden biri ve ben oldukça beğendim. Ablamla beraber izledik, ablam izlerken ağladı. 😄 Sanırım kendisi fazla duygusal, bence film o kadar duygusal değildi. Bu filmde şu hoştu, çok ağır bir dram, kayıplar ya da aşırı şiddet görmedik. Şiddet olan sadece küçük bir sahne vardı. İzlemesi son derece keyifliydi, hiç sıkılmadan izledik yani izlemenizi tavsiye ederim.
Aşırı keyifli bir dizi olmasıyla birlikte 3.sezonun neden çekildiğini anlamadığım bir yapım oldu. Olmasa da olurdu sanki çünkü ilk iki sezon daha oyun/rüya kafasında iken son sezon öbür dünya ve astral seyahat tarzı bir şeye dönüştü. Son sezon Usagi'ye aşırı…devamıAşırı keyifli bir dizi olmasıyla birlikte 3.sezonun neden çekildiğini anlamadığım bir yapım oldu. Olmasa da olurdu sanki çünkü ilk iki sezon daha oyun/rüya kafasında iken son sezon öbür dünya ve astral seyahat tarzı bir şeye dönüştü. Son sezon Usagi'ye aşırı gıcık kaptım,Arisu'yu takdir ettim. Güzel yapımdı. Yabancilardaki şu hayal gücü birazcık bize de gelse keşke.