Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
kallinikos 19 hours ago
​gitme varlığın tutunduğum tek şeydi burada,,, kalbimdeki yarayı nasıl kaparım bilmiyorum,,, sanırım aşkı tatmış olmalıyım dudaklarında,,, onu da benden alırsan ne yaparım bilmiyorum,,, ​gündüzlerim gecelerime mi karışmış ,anlamak zor,,, bildiğim bir tek şey var bu duruma dair,,, gündüzün ve gecenin…devamı
glkshysz 19 hours ago
Sometimes I Think About Dying
Rachel Lambert
4 Gönderi
Spoiler içeriyor Sessiz ve güzel çekilmiş, anlamlı bir film. Bir önceki filmin ders alabileceği bir film sjsjsjsd. Kaçıngan bağlanma stiline sahip Fran’ın ara ara aklına gelen “ölüm şeklim nasıl olacak?” senaryoları yüzünden kendinde bir sorun olduğunu düşünmesi. Asosyalliği bu yüzden mi, yoksa…devamı
bisilerbisiler 19 hours ago
Ben sakinlik insanıyım. Kargaşanın çok ötesindeki sakinliği seviyorum. Herkesin bildiği ve gittiği yerleri değil, kimsenin uğramadığı o tenhalığı seviyorum. Yalnız başıma kaldığım saatleri, insan sesinden uzak mekânları ve ayak izi olmayan kumsalları seviyorum. Vıcık vıcık ilişkileri değil; herkesin sınırını ve…devamı
z.ravza 19 hours ago
Bilmiyorum bende mi sıkıntı var yoksa insanlarda mı biyografi de dm den yazmayın yazıyor, sıkıldım bakın normalde insanları tersleyen birisi değilim sevmem de böyle şeyleri ama dm den yazan kim olursa olsun direkt terslicem eğer ki anlamıyorsa engellicem, şu uygulamada…devamı