soyle citir cerez filmler su sicak yaz aylarinda ayri bi sariyor. cok keyifliydi sadece elle-emmet iliskisini hic goremedik sonda biraz deginilsin isterdim.
Bakın işte bu izlenir, izlenmeye değer. Karakterler on numara oturmuş ve diğer bölümü heyecanla bekletiyor. 10 üzerinden 8 hatta biraz daha fazlası... 🎈
gitme varlığın tutunduğum tek şeydi burada,,, kalbimdeki yarayı nasıl kaparım bilmiyorum,,, sanırım aşkı tatmış olmalıyım dudaklarında,,, onu da benden alırsan ne yaparım bilmiyorum,,, gündüzlerim gecelerime mi karışmış ,anlamak zor,,, bildiğim bir tek şey var bu duruma dair,,, gündüzün ve gecenin…devamıgitme varlığın tutunduğum tek şeydi burada,,,
kalbimdeki yarayı nasıl kaparım bilmiyorum,,,
sanırım aşkı tatmış olmalıyım dudaklarında,,,
onu da benden alırsan ne yaparım bilmiyorum,,,
gündüzlerim gecelerime mi karışmış ,anlamak zor,,,
bildiğim bir tek şey var bu duruma dair,,,
gündüzün ve gecenin bulanık sınırlarında,,,
senden aklıma çelmeyi takmış o gezgin şair,,,
alışmış olmanın ezikliği savrulmuş olacağımın kesinliği,,,
hangisi altında bükülmek yaraşır bu kararmış kalbime,,,
ruhundaki tellere dokunmak ve bölmek gecedeki sessizliği,,,
bir gecelik olmayı tatmak neydi ki benim haddime,,,
hikayeden bir adama dönüşecekmişim senin için,,,
belki de dönüştüm ama kabullenmeye el vermiyor içim,,,
sarılmak sarmalanmak özel hiseettirmez mi insanı,,,
bir anlamı yoktu dersen nasıl sönsün yangını içim,,,
her şeyden biraz var ama tasvir etmek imkansız,,,
kimi insana kolaydır geçiştirmek, " zaten her şey zamansız",,,
kim çizdi bu zamanın sınırlarını,,,
herkesin dilinde bir türkü,,,
ya zaman sarar tüm acılarını,,
ya zaman öldürür hatrında kalan anılarını,,,
ikisi de aynı şey değil mi mevzu bahis sensen,,,
acımı sarmak anılarımı öldürmekten geçer,,,
istemem ,seni unutmak göz yaşı dökmekten beter,,,
ama zaman diyor üzülme yavrum bu da geçer bu da geçer,,,
bir boğanın gözünde başlamışmış her şey,,,
geri alabilsem her şeyi o gözü yuvasından oyup da çıkarırdım,,,
tövbe etmek fayda mıdır olmuşsa,,,
eğer öyleyse şayet seni o gece orada kendinle bırakırdım,,,
bir yanım devam et ,bitmedi, sönmedi içinin alevi diyor,,,
bir yanımsa kalbine dokunamayacağıma çok emin,,,
peki söyle senin hangi yanın sana sözünü geçiriyor.....
Spoiler içeriyor
Sessiz ve güzel çekilmiş, anlamlı bir film. Bir önceki filmin ders alabileceği bir film sjsjsjsd. Kaçıngan bağlanma stiline sahip Fran’ın ara ara aklına gelen “ölüm şeklim nasıl olacak?” senaryoları yüzünden kendinde bir sorun olduğunu düşünmesi. Asosyalliği bu yüzden mi, yoksa…devamıSessiz ve güzel çekilmiş, anlamlı bir film. Bir önceki filmin ders alabileceği bir film sjsjsjsd.
Kaçıngan bağlanma stiline sahip Fran’ın ara ara aklına gelen “ölüm şeklim nasıl olacak?” senaryoları yüzünden kendinde bir sorun olduğunu düşünmesi. Asosyalliği bu yüzden mi, yoksa hep mi asosyal bilemediğimiz karakterimiz, o bunaltıcı, fazla kendinle kalma hissiyatını seyirciye geçirirken, kendi fikirlerinden de taviz vermeyen biri. Ama tuhaf da gözüküyor, çünkü böyle olmak işine geliyor. Kafasında kendi hakkındaki kötü düşüncelere, hak vermek istercesine, kendi lanetini gerçekleştirmeye oynuyor. Bir nevi ne kadar ileri gidersem, o kadar haklı olurumu tartmak istiyor. Ama içten içe biri onu tüm bunlara rağmen bırakmasın istiyor aynı zamanda.
Tüm bunlar benim çıkarımım. Film yavaş akan, hatta çok yavaş akan bir film. Böyle filmleri sevmeyenler sabredemez bence. Ama günlük hayatın gidişatını izlemek isteyenler sevecektir. Sonunda bir şok bekleyenler beklemesin. Psikolojik bir film.
6,2/10
Ben sakinlik insanıyım. Kargaşanın çok ötesindeki sakinliği seviyorum. Herkesin bildiği ve gittiği yerleri değil, kimsenin uğramadığı o tenhalığı seviyorum. Yalnız başıma kaldığım saatleri, insan sesinden uzak mekânları ve ayak izi olmayan kumsalları seviyorum. Vıcık vıcık ilişkileri değil; herkesin sınırını ve…devamıBen sakinlik insanıyım. Kargaşanın çok ötesindeki sakinliği seviyorum. Herkesin bildiği ve gittiği yerleri değil, kimsenin uğramadığı o tenhalığı seviyorum. Yalnız başıma kaldığım saatleri, insan sesinden uzak mekânları ve ayak izi olmayan kumsalları seviyorum. Vıcık vıcık ilişkileri değil; herkesin sınırını ve haddini bildiği, henüz anlamını yitirmemiş, koparılması mümkün olmayan, yormayan dostlukları seviyorum. Mavi ile yeşilin ortasında uzayıp giden yolları, eski şarkıların sıralandığı sonunda küçük bir sahil kasabasına ulaşılan yolculukları seviyorum. Ve ben baharın, papatyaların insanıyım. Yaz sıcaklarını ve kan donduran soğukları değil, tenime çarpan ılık rüzgarları seviyorum. Akşamın serinliğini, sabahın dinginliğini ve gecenin sakinliğini seviyorum. Bayram sabahlarını, günlerden pazarı ve aylardan ise eylülü seviyorum.
Doğanın tüm renklerini, sokağımdaki tüm kedileri ve insanların da çok azını seviyorum. Ben sakinliğin insanıyım, sakinliği seviyorum.
-Kalbi İyi Olanın Yolu Zordur
Ölebilirim genç yaşımda, En güzel şiirlerimi söylemeden götürebilirim. Şimdi kavakyelleri esiyorken başımda, Sevgilim, Seni bir akşam-üstü düşündürebilirim.
Bilmiyorum bende mi sıkıntı var yoksa insanlarda mı biyografi de dm den yazmayın yazıyor, sıkıldım bakın normalde insanları tersleyen birisi değilim sevmem de böyle şeyleri ama dm den yazan kim olursa olsun direkt terslicem eğer ki anlamıyorsa engellicem, şu uygulamada…devamıBilmiyorum bende mi sıkıntı var yoksa insanlarda mı biyografi de dm den yazmayın yazıyor, sıkıldım bakın normalde insanları tersleyen birisi değilim sevmem de böyle şeyleri ama dm den yazan kim olursa olsun direkt terslicem eğer ki anlamıyorsa engellicem, şu uygulamada bile dm var gerçekten insanları yavaş yavaş basitleştiriyorlar.
Arkadaşlıkmış sevgili flört öyle saçma saçan şeylere böyle uygulamalar da kalkışmayın bulunduğunuz ortam da ne kadar az kişiyi tanıyorsanız o kadar iyidir o kadar güvendesinizdir ayrıca kimse kimseyi doğru düzgün tanımıyor ki yani belki takıntılısına çatacaksınız belki de zihniyetsizin birine yapmayın kendinizi basitleştiriyorsunuz ve düşürüyorsunuz.
Sadece beni değil kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı yok.