Dün akşam, bugün akşam da olabilir, bazılarınızın uykusundan çalmışım arkadaşlar istemeden oldu amacım hırsızlık değildi sadece 7 saat uyuyacaktim bı baktım 14 saat olmuş kimin hakkini kullandiysam cokozur
asparavistaSabah müthiş uykum vardı ama uyuyamadım 6 saat falan uyumuşumdur bugün benim hakkımsa helali hoş olsun
1m
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
vaeyliaBen galiba, helal olsun ya bana uyku yaramıyor zaten :,)
1m
1 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (5)
okudum_izledimAyıp ayıp nasıl hesabını vericeksin sennnn nndndndnsjs