beyazkelebekO içsel savaş çok zor yaa ama Beyhan Budak o iç ses için ejderha benzetmesini yapıyordu ona çok da kulak…devamıO içsel savaş çok zor yaa ama Beyhan Budak o iç ses için ejderha benzetmesini yapıyordu ona çok da kulak asmamak gerek.
1m
1 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
harveyspecterrBaba bende oyle bol keseden atmisimda sen yinede beni cok ciddiye alma
1m
Yanıtla
—— Yanıtları gör (2)
harveyspecterrBir noktada insan konuştuğu kadardır, kendinle muhasebe yaparken aşağılama, pozitif yönde eleştir.