Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
felsefe_yolcusu 1 month ago
Bugünkü konu: Tanımak Sizce tanıyabiliyor muyuz insanları? Bir insanı tanıyıp tanımadığımıza veya bir insanın iyi veya kötü olduğuna nasıl karar veriyoruz? Hadi insanları geçtim kendimizi bilip değerlendirebiliyor muyuz? Sorular benden cevaplar sizden. Bu konularda çalışmış birileri varsa bizi aydınlatmasını da…devamı
user profile picture
velaris İstisnalar kaidei bozmaz genelde tanıdığımızı düşünürüz ama insanlar aslında kimisi cidden karmaşıktır bu da hayatta ne istediğini veya istemediğini bilip…devamı
1m 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
ecrinnur_01_10 Kesinlikle, insanın hiçbir doğrusunun tümüyle (tartışılmaz, her zaman gerçeği yansıtabilecek, güvenilir) bir kaynak olabileceğini düşünmüyorum. Ne kendisi için ne de…devamı
1m 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
tembel_koala İnsanlar onları tanıdığımız sandığımız her an degisiyorlar ( ki kendimi tanıdığımı sandığım her an ben de bir parça degisiyorum bu…devamı
1m 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
nietzschelangeo insanları geçtim kendimi bile tanıyamıyorum ki bir ben var benden içeri birini tanımanın gerçekten mümkün olduğunu düşünmüyorum ister bilinçli olsun…devamı
1m 2 beğeni Yanıtla like icon