Kısa hikâye yazmakta daha iyi iş çıkardığını düşünüyorum. Kitapta her karaktere ayrı sinir oldum ve bir şeyleri yapma nedenlerinin de ormandan yayılan açıklanamaz mistik güç olması yazarın işine gelen bir karar olmuş. Stephen King'in sık yaptığı bir şey bu sanırım.…devamı