Spoiler içeriyor
Dizi güzel harika falan tamam eyvallah ama partner ile çok az yer var,16 bölümde bide başröl hep dayak yiyor sdamcağız öldü ya dayak yemekten.Yani övüceğim başrölün yakışıklılığı olur açıpta izleyenebilecek bir dizide değil.;/
"Yalnızlıklar, koşuşturmalar, mesafeler ve farklı şeylere yüklenen farklı anlamlar... Kısacası şehir insanının metropol yaşantısı. Küçük insanların sessiz hüznünü okutmayı ve hissettirmeyi iyi beceriyor Kavukçu. Diğer kitaplarında da olduğu gibi Karanlığın Renginde'de yaşantımıza, yani en yakınımıza farklı bir pencereden bakmamızı sağlıyor.…devamı"Yalnızlıklar, koşuşturmalar, mesafeler ve farklı şeylere yüklenen farklı anlamlar... Kısacası şehir insanının metropol yaşantısı. Küçük insanların sessiz hüznünü okutmayı ve hissettirmeyi iyi beceriyor Kavukçu. Diğer kitaplarında da olduğu gibi Karanlığın Renginde'de yaşantımıza, yani en yakınımıza farklı bir pencereden bakmamızı sağlıyor. Seviyorum Kavukçu'nun içe dönük, kırılgan kalemini. Beni benle baş başa bıraktığından mı yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum ama bedenime huzur veriyor, ruhumu okşuyor."
Film hakkında pek söz söylemeye gerek duymuyorum, sayılı güzel Türk filmlerinden biri ve ben oldukça beğendim. Ablamla beraber izledik, ablam izlerken ağladı. 😄 Sanırım kendisi fazla duygusal, bence film o kadar duygusal değildi. Bu filmde şu hoştu, çok ağır bir…devamıFilm hakkında pek söz söylemeye gerek duymuyorum, sayılı güzel Türk filmlerinden biri ve ben oldukça beğendim. Ablamla beraber izledik, ablam izlerken ağladı. 😄 Sanırım kendisi fazla duygusal, bence film o kadar duygusal değildi. Bu filmde şu hoştu, çok ağır bir dram, kayıplar ya da aşırı şiddet görmedik. Şiddet olan sadece küçük bir sahne vardı. İzlemesi son derece keyifliydi, hiç sıkılmadan izledik yani izlemenizi tavsiye ederim.
Aşırı keyifli bir dizi olmasıyla birlikte 3.sezonun neden çekildiğini anlamadığım bir yapım oldu. Olmasa da olurdu sanki çünkü ilk iki sezon daha oyun/rüya kafasında iken son sezon öbür dünya ve astral seyahat tarzı bir şeye dönüştü. Son sezon Usagi'ye aşırı…devamıAşırı keyifli bir dizi olmasıyla birlikte 3.sezonun neden çekildiğini anlamadığım bir yapım oldu. Olmasa da olurdu sanki çünkü ilk iki sezon daha oyun/rüya kafasında iken son sezon öbür dünya ve astral seyahat tarzı bir şeye dönüştü. Son sezon Usagi'ye aşırı gıcık kaptım,Arisu'yu takdir ettim. Güzel yapımdı. Yabancilardaki şu hayal gücü birazcık bize de gelse keşke.
Herkese önerdiğim ve safe place hissettiğim bir kitaptı. Bana göre aşırı saran ve güzel bir kitaptı. Özellikle Soner üzümlü kekim ya. Kitabı anlatmaya kelimeler bulamıyorum.
Allah aşkına bunu yazan senarist nasıl bir azgınlıktan yazmışsa o kadar güldüm ki. Greg'in ölüm şeklinde resmen kahkaha attım. Jay Allah aşkına sende ne kadar aptalsın be kızım. Izlenmesini önermiyorum 😄
Genç oyuncuların olduğu bölümler gayet güzeldi ama büyümüş halleri gelince bana pek hitap etmedi. Sonu daha iyi olabilirdi gibi geldi bana son bölümde zamanım boşuna geçmiş gibiydi.
Öldüğümüz zaman birisi bize sorsa: ‘Dünyada neler gördünüz?’ dese herhalde verecek cevap bulamayız. Koşmaktan görmeye vakit olmuyor ki… Sabahattin Ali / Değirmen
✍️📝Nostalji, Nostaljikolik olmak gibi eskiyle alakalı kelimelerin arada sırada hayatta değer kazanıp gündeme gelme sebebi bence şu olsa gerek: Hayatta herşey her zaman yolunda gitmez ister maç açısından olsun ister politika açısından olsun,eğitim sosyal hayat açısından olsun. Kişi ne zaman…devamı✍️📝Nostalji, Nostaljikolik olmak gibi eskiyle alakalı kelimelerin arada sırada hayatta değer kazanıp gündeme gelme sebebi bence şu olsa gerek: Hayatta herşey her zaman yolunda gitmez ister maç açısından olsun ister politika açısından olsun,eğitim sosyal hayat açısından olsun. Kişi ne zaman bu durumla karşılaşsa kişi sorunlarını çözmek için çabaladığı zaman başarısız olunca hemen mutlu olduğu seneyi araştırıyor o seneyle ilgili herşeyi bulmaya çalışıyor tekrardan ve genelde şöyle denir o zamanlar ne güzeldi be o zamanlar böyle değildi ki vs😊🥲