Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
duygusal1kedi 2 hours ago
Dun gece en yakinim dedigim canim dediğim bi arkadasimla arkadasligimizi kestik. Bazi noktalarda bana zaran veren bi iliskimiz vardi bunu acik acik konusalim dedik. Hani birini kavgadayken tanirsin derler ya canli canli sahit oldum. O kadar agir sozler duydum ki…devamı
user profile picture
lavantakokusu Lisedeyken ben de yaşadım aynı durumu ama fark ettiğim de çok güzel bir şey oldu. O da ne kadar iyi…devamı
32m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)
user profile picture
msrauda Ben bu tarz durumlarda bir arkadasimi kaybettim degil de kotu birini yeni tanimisim gibi hissediyorum ani bir soguma geliyor, sonucta…devamı
40m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
soleil.3 aslında üzülmesi gereken kişi o, seni kaybetti çünkü en nefret ettiği kişilerin kalması ama seni harcaması zaten olmayan karakterini açıkça…devamı
46m Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)
user profile picture
olmuyorsensiz Eğer gerçekten arkadaşlığını haketseydi yanında kalırdı kendi tercihini yapmış kendi yolunu çizmiş gidene bişey diyemeyiz sıkma canını
1h 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (8)
user profile picture
gitmek Anaaaa neler olmuss, iyi misin şu an pekii
1h 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (5)
user profile picture
z.ravza Bunda da bir hayır vardır sen içini rahat tut o kişi senin hayatından çıktıysa bunda bir şey vardır belki seni…devamı
1h 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (4)
user profile picture
hacergdkl Aynı şeyleri bende yaşadım hatta birkaç yıl sonra tekrar hayatıma girmeye çalıştı fakat iş işten geçmişti. Arkadaşlığın bitmesine üzülüyorsun ama…devamı
1h 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)
user profile picture
celestia "Giden gitmistir gittigi gun bitmistir 😛" demek isterdim ama o is oyle olmuyor biliyorum en azindan sunu diyebilirim ki zamanla…devamı
1h 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (5)